آرام وارد شوید
آرام وارد شوید
از همه جا و همه کس 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آرام وارد شوید و آدرس zirak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

 خداوندا !

من به خيري كه از تو بر من نازل مي شود سخت محتاجم ! سخـــــت محتاج

  

کمکم کن آنچه را که تو زود میخواهی 

من دیر نخواهم و آنچه را

که تو دیر میخو اهی من زود نخواهم 

 



نظرات شما عزیزان:

MaHsA
ساعت21:04---23 بهمن 1391
مرا با این بالش و این دو تا ملافه و این سه تا شکلات
روی میزت راه می‌دهی؟
می‌شود وقتی می‌نویسی
دست چپت توی دست من باشد؟
اگر خوابم برد
موقع رفتن
جا نگذاری مرا روی میز!
از دلتنگیت می‌میرم…
با کلی مطلب جدید آپیدم///...
زودی بیا...
بابای...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:خدایا, محتاج ,خیر, ] [ 20:36 ] [ زیرک ]


لينك باكس ها

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

مقدمتان گل باران
امکانات وب